راه‌اندازی شبكه تحقیقاتی قرآن پژوهی و طب دركشور
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز یكشنبه روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، 'مرضیه وحید دستجردی' افزود: پس از ابلاغ اجرای این طرح همه دانشگاه‌های علوم پزشكی در حال راه‌اندازی مراكز تحقیقاتی قرآن‌پژوهی و طب و برگزاری جشنواره‌ها و همایش ‌های این مقوله هستند.

وی با بیان اینكه از مصوبات شورای گسترش آموزش عالی، طرح دانشكده‌ بین رشته‌ای و دانشكده‌ قرآن و حدیث در امور پزشكی است، ادامه داد: خوشبختانه ضمن تصویب این دو طرح، به مقوله‌ قرآن‌پژوهی و طب نیز در دانشگاه‌های علوم پزشكی به شكل ویژه پرداخته شده است.

وزیر بهداشت در ادامه گفت: هم‌اكنون تمامی دانشگاه‌های علوم پزشكی سراسر كشور حداقل در سال یك مرتبه سمینارها و همایش‌های تحقیقات در قرآن و سنت از دیدگاه سلامت را برگزار می‌كنند.

دستجردی با بیان اینكه اخیرا شاهد برگزاری نخستین جشنواره ملی قرآن‌پژوهی و طب در شهر قم بوده‌ایم، افزود: همه‌ ساله تمامی دانشگاه‌های علوم پزشكی كشور این جشنواره را برگزار خواهند كرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی تصریح كرد: هم‌اكنون مراكز تحقیقاتی سلامت در قرآن و حدیث در تمامی دانشگاه‌های علوم پزشكی در حال راه‌اندازی‌ است.

دستجردی افزود: با توسعه جشنواره‌های قرآن پژوهی شاهد برگزاری بعد بین‌المللی این جشنواره خواهیم بود كه هم‌اكنون با تلاش دانشگاه‌های علوم پزشكی و وزارت بهداشت درصددیم سال آینده شاهد برگزاری بین‌المللی جشنواره قرآن‌پژوهی و طب باشیم.

اجتمام**9105**





:: برچسب‌ها: گل ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: